eindelijk een berichtje - Reisverslag uit Scheerwolde, Nederland van Maaike Schreur - WaarBenJij.nu eindelijk een berichtje - Reisverslag uit Scheerwolde, Nederland van Maaike Schreur - WaarBenJij.nu

eindelijk een berichtje

Blijf op de hoogte en volg Maaike

26 Januari 2013 | Nederland, Scheerwolde

Zo.. Eindelijk een berichtje
ik ben nu in durban. En ik heb al heel veel meegemaakt.
twee keer vertraging gehad... In Dubai erg lang moeten wachten.
Hier in durban het hotel moeten omboeken omdat we in een zeer onveilige buurt zaten. Onze taxichauffeur vertelde dat we zeer zeker niet buiten het hotel mochten komen omdat er gemakkelijk wat gebeurt. Het hotel werd voornamelijk gebruikt voor hoeren. Niet echt een fijne plek. Gisternacht hebben we nog een ander hotel kunnen vinden. Heel fijn!
we zitten nu in het beachhotel. Zoals de naam al zegt bij het strand. Helemaal heerlijk.

het is hier erg warm. Toen we aankwamen regende het heel hard. En nu waait het heel hard. Maar dat is geen probleem dat is bij deze hitte juist fijn.

• 26 Januari 2013 - 17:38

Helma:

Zo, dat is inderdaad even schrikken van dat hotel zeg, dát ging je toch niet doen daar, ha,ha....
    Veel plezer!!!

• 26 Januari 2013 - 20:17

Anick :

Zo een lekker begin van je buitenlandse avontuurlijke stage!! Gelukkig heb je nu een beter hotel weten te vinden. Zou zeggen lekker genieten daar aan het strand!
    Groetjes enne de kinderen zijn maar druk in de weer met de fluitjes ;-) en ze hebben donderdag naar vliegtuigen gekeken ...

Anick

• 26 Januari 2013 - 21:47

Sandra Kempenaar:

Nou, lekker begin dan, maar vanaf nu komt het vast allemaal helemaal goed! Succes daar en vooral ook erg genieten hè?

• 26 Januari 2013 - 22:28

Diny Kempenaar :

Nou een spannend begin zeg! En wel een heel andere temperatuur dan waar wij nu zijn, op dit moment -13 aan de Weissensee. Succes daar.

• 27 Januari 2013 - 14:57

Cisca:

Ha Maaike! Leuk om wat van je te lezen. Ik moest wel lachen om dat hotel......nouja, als je blut bent heb je altijd nog mogelijkheden...Dat andere hotel klinkt beter; beachhotel! Wat fijn dat het waait als het zo warm is. Ben benieuwd naar de rest van je verhalen, als je er aan toe komt om te vertellen tenminste. Doe Tim de groeten! Goed oppassen en tot de volgende keer!

• 27 Januari 2013 - 22:10

Roelie:

Nou...lekker begin! Blij dat je goed bent aangekomen.
    Succes verder.
    Liefs, Roelie

• 29 Januari 2013 - 14:27

Angelique (moeder Senna ) :

Hoi maaike,

Fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen, succes met alles en we houden de site in de gaten!!

Groetjes, ouders en kids van obs zwartsluis

• 29 Januari 2013 - 15:13

Ineke:

hoi maaike.

leuk om te lezen hoe het met je gaat en wat je allemaal zoal mee maakt.
    en maar goed dat je een ander hotel kon vinden ...kan me voorstellen dat je je nu wat veiliger voelt.
    we zijn heel benieuwd naar je verhalen en blijven je ook zeker volgen.
    veel succes met alles wat je gaat doen.
    groetjes en liefs van ons

• 29 Januari 2013 - 19:14

Mam:

hee meissie,
    gaat het allemaal nog goed daar?