Nog 20 dagen.... - Reisverslag uit Scheerwolde, Nederland van Maaike Schreur - WaarBenJij.nu Nog 20 dagen.... - Reisverslag uit Scheerwolde, Nederland van Maaike Schreur - WaarBenJij.nu

Nog 20 dagen....

Blijf op de hoogte en volg Maaike

04 Januari 2013 | Nederland, Scheerwolde

Tijd om af te tellen... nog 20 dagen en dan is het zover... Spannend!!!
Veel voorbereidingen zijn gedaan; prikken zitten erin, verzekeringen geregeld, ticket geboekt en nog veel veel meer voorbereidingen. Zaterdag zal ik in Gramsbergen achter de bar gaan staan met mijn medestudenten Tim en Marissa, om geld in te zamelen voor materialen in Zuid-Afrika. Voor de mensen die zaterdag nog niks in de planning hebben... Kom naar de kroeg, bestel veel drankjes en steun zo de scholen in Zuid-Afrika!

  • 04 Januari 2013 - 13:52

    Liesbeth :

    Spannend spannend spannend!
    Ik wil je voor die tijd nog wel even zien hoor :)

  • 14 Januari 2013 - 08:51

    Anick:

    Hoi Maaike,

    Heel veel succes met de laatste twee dagen op de Aremberg, ga er lekker van genieten en we zullen deze site zeker in de gaten houden en eventuele foto's bekijken. Alvast een hele dikke knuffel van alle kinderen en collega's van de Aremberg.

    Groetjes Anick

  • 20 Januari 2013 - 15:13

    Victoria De Vries:

    Ik vind het jammer als je weg gaat voor andere kinderen.
    Morgen is het feest op school en ik vind het leuk als je een feestje geeft omdat je weg gaat.
    Ga jij ook verkleed? Ik wel....als ???? Verrassing!!!!
    Groetjes victoria

    Hallo Maaike, hier mama Renate. Victoria heeft zelf getypt (met behulp natuurlijk ;-)
    Ik zal jouw'n belevenissen volgen en de kinderen op de hoogte houden hier.
    Victoria staat achter mij 'Happy Monkey' te zingen. Ik begrijp er niet veel van....En nu is ze druk met de verkleedkleding voor morgen.....oh oh.

    Tot morgen. Renate

  • 23 Januari 2013 - 20:36

    Nick Appelo:

    Hallo juf Maaike,

    wij wensen je een goede reis en zullen je zeker via deze site volgen!

    Groetjes Nick Appelo en familie.

  • 23 Januari 2013 - 21:02

    Sherin Bahassou:

    Hallo juf Maaike,

    Morgen ga je in het vliegtuig, mijn familie en ik wensen jou een goede reis en veel succes in Zuid-Afrika.
    Wij hopen dat je een mooie tijd zult hebben en we gaan je zeker volgen via deze site.

    Groetjes en knuffeltjes van Sherin

  • 23 Januari 2013 - 22:07

    Jan En Diny Kempenaar:

    Hoi Maaike,

    We wensen je een goede reis en een grandioos mmoie tijd daar.
    Groetjes van Jan en Diny

  • 24 Januari 2013 - 20:36

    Pap En Mam En Marije:

    Hoi meissie,

    Ga lekker genieten en laat gauw wat van je lezen,
    Dikke knuffel.

  • 25 Januari 2013 - 10:03

    Henriette Doldersum:

    Hoi Maaike

    Wat gaaf zo'n stage voor school!!!
    Ik hoop dat je het prima naar je zin krijgt daar en blijf je volgen!!!!!

    XXX Henriette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Actief sinds 27 Dec. 2012
Verslag gelezen: 404
Totaal aantal bezoekers 8158

Voorgaande reizen:

24 Januari 2013 - 23 Maart 2013

Zuid-Afrika

Landen bezocht: