op naar Nederland - Reisverslag uit Kokstad, Zuid-Afrika van Maaike Schreur - WaarBenJij.nu op naar Nederland - Reisverslag uit Kokstad, Zuid-Afrika van Maaike Schreur - WaarBenJij.nu

op naar Nederland

Blijf op de hoogte en volg Maaike

22 Maart 2013 | Zuid-Afrika, Kokstad

Mn laatste berichtje vanuit dit prachtige en zonnige land. We hebben net afscheid genomen van Tim(mn medestudent), want hij blijft hier nog een maand om te backpacken. We zitten nu dus met zijn vieren op het vliegveld te wachten tot we in het vliegtuig naar Dubai kunnen stappen. Om kwart voor 7 gaat onze vlucht. Zaterdag om half 1 landen we in het koude Nederland, wat zal dat wennen zijn. Maar ik heb wel weer zin om iedereen weer te zien. groep 1 en 2 van de Arembergschool mis ik ook!!

Toen we woensdag naar Durban reden, stonden alle kinderen van charlton primaryschool buiten te zwaaien, k had er een brok van in mn keel. Wat ga ik het hier missen! Op de helft van onze tocht naar Durban viel de hele achterbumper van de auto midden op de snelweg, wat hebben we gelachen! We hebben de bumper achterin de auto gepropt en we zijn verder gereden, echt op zn Afrikaans, het maakt hier allemaal niks uit, haha.
we hebben de laatste twee dagen doorgebracht in Durban, jeetje wat is het daar warm! Heerlijk genoten van het stand en van de zee. Leuk om op deze manier met zijn allen af te sluiten.

Tot gauw allemaal!

• 22 Maart 2013 - 18:25

Moontje:

Hee niggie,
    ik wens je een goeie reis en tot heel gauw !
    Trek je warmste kleren maar alvast aan want wat zul je het hier koud hebben ......
    Groetjes tante Moon :)

• 22 Maart 2013 - 18:49

Diny:

Hoi Maaike,
    We wensen je een hele goede reis terug naar dé Nederlandsche kou!
    Ik kan me wel voorstellen dat je daar een dubbel gevoel bij hebt.
    Maar ja, de mensen hier vinden het wel fijn als je er straks weer bent.

Groetjes
    Jan en Diny

• 23 Maart 2013 - 16:23

Hilda:

Maaike....doe maar de dikste kleren aan die je bij je hebt!!!zo koud hier...
    Goede reis..
    Hilda

• 23 Maart 2013 - 20:11

Mam:

Nou, koud had ze het zeker,maar daar wen je wel weer aan.
    Fijn om je weer eens te knuffelen meid.
    Slaap nou eerst maar eens bij en dan gaan we samen weer de hort op.