logeren bij de boeren - Reisverslag uit Kokstad, Zuid-Afrika van Maaike Schreur - WaarBenJij.nu logeren bij de boeren - Reisverslag uit Kokstad, Zuid-Afrika van Maaike Schreur - WaarBenJij.nu

logeren bij de boeren

Blijf op de hoogte en volg Maaike

04 Februari 2013 | Zuid-Afrika, Kokstad

Gisternacht voor het eerst bij de boeren Anne en piet geslapen. Voel me er nog niet echt op mn gemak. Dit zijn hele nette mensen met een hoge status. K heb gelukkig wel mn eigen kamer. Erg fijn.
gisteravond begon het hier te stormen. De hagelstenen vlogen alle kanten op. Vannacht was er zelfs een tornado. Jaja ik maak heel wat mee hier.
vandaag voor het eerst op stage geweest. K heb meteen de hele dag voor de klas gestaan omdat door t slechte weer veel leerkrachten niet of later kwamen. Een drukke dag met veel obstakels. Het is lastig om jezelf duidelijk te maken in een andere taal die de kinderen niet begrijpen. Toch is het me aardig gelukt..

• 04 Februari 2013 - 15:35

Maurice Thalen:

Boeren met een hoge status ?, Only in Africa.

• 04 Februari 2013 - 18:14

Dominique:

Hey meid,

Jouw kennende moet het helemaal goed komen met je begrijpbaar maken. Daar ben je creatief genoeg voor.
    Leuk om je verhalen te kunnen lezen.
    Geniet ervan!

Liefs Dominique

• 04 Februari 2013 - 23:49

Moontje:

Heel Maaike,

Leuk om al je belevenissen te volgen.
    Ik hoop voor je dat je snel zult wennen bij je logeeradres en het heel erg leuk gaat hebben !!

• 05 Februari 2013 - 18:46

Roelie:

Maaike...wat spannend allemaal zeg! Hoe lang blijf je bij deze "status" boer dan? Gelukkig heb je je lengte mee...imponeer ze daar maar mee hoor!
    Oma vroeg of ik al een adres van je wist...dus, bij deze, als je een adres voor ons hebt...graag!
    Je moest in ieder geval de hartelijke groeten van haar hebben!
    Nou meissie, ik blijf je volgen hoor...alles sal reg kom!
    Liefs, moegie xxx

• 05 Februari 2013 - 21:03

Karen:

Hey meid,

Wij hebben hier ook hagel en harde wind (geen tornado's gelukkig) Toevallig!
    Apart dat de leerkrachten dan gewoon later of niet komen!

Maar je hebt goed ingevallen! :P
    Veel plezier en succes nog!

Groetjes Karen